Monday, March 1, 2010

Raamatud, film, trenn

Hei,


käisin maal ja leidsin raamaturiiulist huvitava raamatu- "Toitumine tõhusalt ja individuaalselt igas eas"
Autor on Selma Teesalu. Alustasin kohe lugemist ja tõesti väga huvitav ja hariv raamat.

Lisaks sellele sai raamatupoest soetatud kaks raamatut " pH Ime " ja "Nutikas toitmine".


Olid küll kallid, kuid tõesti on seda raha väärt!!! Viimane nimetatud raamatutest on samuti käsil ja julgen soojalt soovitada.


See nädalavahetus sai ka taas sõpradega filmi vaatamas käidud. Seekord vaatasime "Armastusega Pariisist".

Treileri link - http://www.youtube.com/watch?v=1sLG0owba0E


Oi mega mega super hea film. Lihtsalt super märul, ning kõik on viimasepeal. Konkreetne ja pole üldse venitatud. Üli-super oli see, et John Travolta ei olnud selline lakutud imagoga nagu enamus filmides. Kehastas äkiliste maneeridega lõuapoolikut ja see sobis talle täiega!


Nii natuke trennist siis ka. Viimasel ajal olen palju katsetanud ja kuulanud sisetunnet. Paar üleelmine nädal oli jaotus selline:

E -aeroobne;
saalis - õlg, kõht, tuhar
T - aeroobne;
saalis - jalg , kõht
K- aeroobne
N- saalis -rind, bic, kõht
R- aeroobne;
saalis - selg, tric, kõht, tuhar
L - aeroobne
P- puhkus

Eelmine nädal oli hoopis teist moodi tahtmine katsetada:

E- aeroobne
T- aeroobne;
saalis- õlg, tric, kõht, tuhar
K- aeroobne;
saalis - jalg
N- aeroobne;
saalis - rind, bic, kõht
R- aeroobne;
saalis - selg, õlg, tuhar
L- aeroobne
P- puhkus

Sellel nädalal aga proovin jällegi uut moodi. Eks lõpuks vaatan, millele mõneks ajaks püsima jään:)

Toidulisadest kasutan hetkel tootja Olimp:

valgutooteid - Pure Whey Isolate ja Whey Pro Matrix;
arginiini -AAKG Extreme ning tauriini -Taurine Mega Caps
liigestele - Arthroblock Forte
rasvapõletaja - Thermo Speed Extreme


Lisaks kasutan kõiki Kyäni tooteid - vitamiine, kalaõli ja loomulikult Body FX. Kyäni tooted on täiesti omaette imetooted ja seda sõna otseses mõttes!!!!! Kuid nendest tahaks pikemalt rääkida järgmine kord. Kes aga ei kannata, siis mul siin blogis Kyäni logo ja link:)

1 comment:

  1. "pH ime" on tegelikult väärt raamat, mul on hea meel et Sa selle leidsid!
    Kui sa oskad seda lugedes kõrvale jätta selle liigse, vägagi ameerikaliku täie-tõe-kummardamise, ning leida sealt kuldne kesktee, siis on ta väga väärt lugemine ja tal on tõesti hämmastav omadus mingil määral muuta ka su mõttemaailma. Aga seda kõige paremas tähenduses!
    Raamat eeldab tõsist kaasamõtlemist ja sealt suurima kasu saamiseks võibolla ka keskmisest mahukamaid teadmisi tervisest ja inimese füsioloogiast, aga sul on need olemas :) Niiet loe ja anna tagasisidet!

    Ma ise olen püüdnud aluselist toitumist järgida nüüdseks ligi aasta jagu, ja (ptüi-ptüi-ptüi) - ma tunnen ennast paremini kui eales varem, mu tervis on parem kui eales varem ja mu keha koostis on samuti paremuse suunas muutunud ilma, et ma selle jaoks midagi ebatavalist korda oleks saatnud.

    Kalli ja ole tubli edasi,
    Kiku.

    ReplyDelete