Monday, February 1, 2010

Halb ja hea

Heippa!

Vaikselt siin jälle normaalse elu juurde tagasi. Detsembris oli mul ninaoperatsioon ja seejärel olin pikalt haiguslehel ning ka trennist oli pikk paus.
Naljakas kuidas mõttemaailm võib muutuda kui igapäeva rütmist oled eemal. Nii endastmõistetavad asjad muutuvad eemal olles palju tähtsamaks. Eks iga kogemus õpetab, olegu see siis meeldiv või ebameeldiv.

Kui aus olla, siis on isegi päris mõnus 0'ist trennidega alustada. Eks ta emotsionaalselt raske ole, kuid nauding, mis peale igat trenni praegu on, oli mul juba ununenud.

Minu jaoks aga jaanuarikuu tipp-sündmuseks oli endale sponsori saamine. Minu uueks sponsoriks on Olimp Sport Nutrition. Tegemist on sporditoidulisade ettevõttega, kellel on oma laboratoorium. Nad on keskendunud konkreetselt Euroopa turule. Neil on olemas I S O sertifikaadid jne. Siin on ka nende koduleht:
http://www.olimp-supplements.com/

Esimese paki sain juba kätte ja see nägi välja selline:


Tooted on väga super ja olen ülimalt rahul. Peale pikka piinlemist tuli lõpuks ka mulle kingitus. Seega on tõesti tõsi, et mõõnale järgneb tõus.
Muideks Olimp tooted on müügil Fitshop'ides üle Eesti ja võimalik ka soetada
Fitness.ee netipoest!

Nüüd kui treenida saan taas on muidugi A ja O ka toitumine. Jõuludel muidugi sai voodis olles päris palju igast jama ja nn. head ja paremat sisse jõhverdatud. Näiteks pipparkooke ja torti, mis ma ise (õe abiga,kuna iga väike liigutus võttis mult palju) tegin.

Nüüd nädalavahetusel sai aga taas kokkamisega tegeletud ja seekord tervislikult. Ei oskagi õiget nime panna oma maiusele, kuid ise kutsun külmaks mössüks:

1 terve muna
4 munavalget
12-15g shokolaadimaitselits valgupulbrit (ise panin Ultralife Protein'i)
12g tumedat kakaod
natuke vedelat magustajat
100g mustsõstraid
natuke vett
5 lehte (munavalgupõhine) želatiin

želatiini sulatasin ja kõik komponendid blenderdasin seguks. Segu kallasin sulatatud želatiinile ja panin sügavkülma ca 30 minutiks.

Minu lemmikuid igal juhul:)

Hea idee sain ka Annikalt (võistleb bodyfitnessi pikemas kategoorias +163cm). Ta tegi ükspäev proteiini pannikaid. Ma võtsin tema retsepti ja natsa muutsin:

40g kaerahelbed nisukliidega (Nordic)
1 muna
2 munavalget
50g 4%kodujuustu (mumuu)
70g mustsõstraid
10g shokolaadimaitselits valgupulbrit (ise panin Ultralife Protein'i)
10g tumedat kakaod (hästi odav, madala kalorsusega, saksa toode -Prismas müüakse)
natsa magustajat
Jällegi panin kõik blenderisse ja lisasin sutsu vett ka, et seguneks. Osa pannkooke sai tehtud tavalisel pannil praadides oliivi külmpress õliga.


Teise pool taignaga aga tahstin katsetada. Nimelt panin taigna võileivagrilli. Mõlemad variandid olid väga nämmad.



Tänane päev oli ka eriline, sest sain kätte oma ehted. Sirli hakkas tegema ehteid. Ma tellisin siis ka suure õhinaga endale kõrvakad ja kaelakee.


No tõesti nii kaunid ja eks neid saa varsti kanda ka:) Nimelt tulemas on vanemate pulma-aastapäev. 6. veebruaril täitub neil juba 30a. abielu. Ma ei suuda uskuda:) Mõni ei saa hakkama 1 aataga. Aga noh inimesed on erinevad:):)
Nüüd aga pean lippama toimetama. Vaja veel miljon asja teha, sest homme taas tööl.

Päikest:)

2 comments:

  1. Kuidas see Olimpi sponsoriks saamine lähemalt käis?

    ReplyDelete
  2. Tuleb saavutada enne palju ja tõestada ka, et mida saada. Niisama ei saa midagi!

    ReplyDelete