Sunday, February 7, 2010

Sellel nädala toimunud

Hei taas:)

Täna on pühapäeva hommik ja mul on uni läinud. Plaanis oli pikalt põõnata, kuna eelmised 2 ööd on muretsemise tähe all möödunud. Kahjuks aga alati, kui plaanin magada- läheb uni juba poole öö ajal minema. Tänagi avasin oma silmakesed 5.30 :) Positiivsest küljest vaadatuna on mul rohkem aega blogiga tegeleda:)

Nädala jooksul on toimunud päris palju. Suurt rõõmu tunnen oma trennide üle. Sellel nädala sai juba 4 korda saali tehtud ning loomulikult ka ratast sõidetud. Muideks trennid hakkavad vaikselt sujuma. Eks jõudu veel nii palju pole kui enne aga pole hullu. Küll kõik sujub.
Hetkel teen trenni täiesti tunde ja südame järgi ja mega mõnus on. Hea on tunda taas seda treeningjärgset lihasvalu. Tunnen, et saal on ikka asja ette läinud:)
Et aga suure hurraaaga kohe üle ei pingutaks, sai ka massööri juures käidud. Soovitan kõigile soojalt minna!
Sündmusi nädalal oli veelgi. Kõigepealt tegi sponsor Olimp üllatuse ja saatis mulle imeilusa kalendermärkmiku, kuhu oli pressitud minu nimi.

Jõudsin ka juba kasutusele võtta, kuid sisu jääb saladuseks;)

Saadeti ka särk - igaks elujuhtumiks. Kuna tegemist oli mulle "väga paraja" t särgiga, siis saatsin selle natuke tuunimisele:)
ning kui omalooming valmis saab, saate kindlasti osa.

Hetkel tundub mulle, et jõulud on hoopis nüüd ja praegu, sest lisaks sponsori kinkidele, saabus ka uus töövorm.
Fitshopis on töövormiks Better Bodies riided (mida maale toome). Seekord siis 2 hästi kifti pusa ja mugavad püksid. Pükste pilti netist enam ei leidnud ja hetkel minu omad veel logotamisel. Pusad aga siin:


Mulle üldse väga meeldivad BetterBodies riided, sest nad on ägedad juba oma stiili poolest. Muidugi ka super mugavad ja kvaliteetsed. Kannan neid nii tööl, vabal ajal ning loomulikult trennis. Kui te arvate, et mu kapp ainult nendest koosnebki, siis päris nii see ka pole:) Kannan teisi riideid ka nagu kleidid, seelikud jne. -eks neid ikka vähem, kuid siiski:)

Eelmine kord kribasin, et varsti vanematel pulma-aastapäev. Eile oli siis õige päev ja saigi 30 a. täis. Mis siis sellel puhul tegime? :) Käidud sai perega söömas ja muusikat nautimas. Kohaks valisime Chicago, mis on viimasel ajal minu vaieldamatuks lemmikuks!


Õhtu oli väga super. Sai palju nalja ning arutasime asju, mida igapäeva kiire elutempoga ei jõua rääkida.
Greta ja vanemad olid Chicagos esimest korda, minul oli see aga vist juba 5s või nii. Mul oli nii nii tore õhtu. Kahju ainult, et oma üllatust ei saanud korda viia.


Organiseerisin nii, et bänd pühendab vanematele ühe laulu. Kõik oli orgunnitud ja laul pidi vist esimese seti lõpus tulema. Aga no ma ei osanud arvestada sellega, et teised kõik nii väsinud on ja koju tahtsid. Kui ma nüüd mõtlen, siis jah - eks aeg oli juba hiline ja vanematel seisi ju maalesõit ka veel ees. Kahjuks pidin kelneri ees vabandama ja me läksimegi varem ära.
Koduteel ma muidugi reetsin plaanitud üllatuse. Vanematel oli loomulikult hästi hea meel, ega polnud kurvad. Neile ei olnudki see lugu ju nii tähtis, pigem mõte ise oli neile üllatus! Nii, et lõpp hea kõik hea:)
Aga ok nüüd tuli mul uni ja kavatsen tagasi unemaale minna:)
Päikest:)
Rosin

No comments:

Post a Comment